torsdag 14 oktober 2010

Vad i...?

SNÖ??????
Jo, det ser ut som hagel på bilden, men jag var ute och skulle ta in Knutte och tjofs så kom det massor av snöblandat regn...
Det kom jättekraftiga vindbyar med snö-regn-hagel.... HUA!!!


Men... varför inte? lite snö som ligger till mars nu.. då blir det ju ljust och fint ute....


Här är när det TYP snöade som mest!
Jag blev verkligen förvånad!

Dags för vinterdäcken nu då kanske? ska faktiskt sätta dit som i helgen för våra sommardäck bak sjunger på sista versen...

Jag har nyss dammsugit och nu ska jag städa kattlådorna... lilla Masen har så ont i sin tass:´( jag får knappt titta på den, så nu blir det vetrinärbesök... bara att hoppas de kan "fixa" det i Sala... känner INTE för att sitta på Strömsholm igen en fredagkväll...
Jag ringer det första jag gör imorgon bitti!

I övrigt så har dagen varit bra.... jobbat och donat.... flera som sa... "åå hej Elin, välkommen tillbaka"... eeehhm.. ja, tack men jag har bara varit borta i tre dagar?
Men det är skönt att höra... för jag tolkar det på mitt sätt och då tror jag att jag har varit saknad de här tre dagarna:) och det är ju kul att veta att folk saknar en och bryr sig om en:)

Imorgon är det fredag och jag MÅSTE köpa någon form av B- vitamin tillskott, för heeela våren och sommaren har mina naglar varit så fina och hårda, men nu.. jag behöve bara titta på dom så går dom sönder, flikar sig och är sköra....:( hoppas det hjälper med extra B vitamin.. Silica har jag hört ska vara bra för hår och naglar?

Men först ska vi ha invigning med ortopedkliniken på jobbet... jättefå som anmält sig, men synd för dom som inte vill komma, för jag tror det blir trevligt, en liten fin invigning med prova på aktiviteter, mingel och snittar:)
Om inte annat så ska det bli gott med (alkoholfri)Cider. Det är något som är så gott men som jag aldrig köper hem.... hm....

Oj, vad jag babblar på, men nu ska jag gå och hjälpa magnus städa kattlådor!

SES!

Inga kommentarer: