tisdag 9 november 2010

OJ

Det kom visst lite snö idag...

Det är sååååå fint! Härligt!
Om jag säger såhär, jag är inte överlycklig över att det är vinter, men samtidigt ser jag hellre att det är snö och kallt än slask och runt noll!
Och eftersom vi inte har annat att vänta än vinter så är det lika bra att det kommer nu! bara det kunde få ligga kvar.


hm.. vart är gången in till huset???



Som sagt... även i Kila har det snöat ikväll..


burr, det ser så kallt ut... och det är det ju...

Jobb idag då.... som vanligt, det tog lång tid att åka hem, men det var skönt att alla tog det lika lugnt, inga galningar som skulle köra om...

Idag på jobbet var vi iväg ner i källaren och kikade på tavlor som vi skulle ha på nya stället. Vi hittade några fina, det bästa var att vi har väldigt olika smak men alla fick med något de gillade.
Sedan stängde jag receptionen och så var det bara att luta sig tillbaka i bilsätet, och lulla fram i
30 - 60 km/h...
Nu är vi hemma och väntar på att köttfärsen ska tina, vi hade glömt tagit upp den... så snart ska jag gå och laga lite mat, mums mums, sedan ska jag gå ut till Knutte och klä in buren i lite mattor så det blir lite mer skyddat, och så ska jag sopa/skotta ingången till huset så det ser bebott ut:)
Men garageuppfarten får vara, för jag tror att det smälter bort om någon dag.

Och jo, mamma, givetvis ska jag inte göra allt själv, Magnus hjälper mig ju:):):):):):):):)

Ne, nu är det matlagningsdax, för jag är HUNGRIG!!


Inga kommentarer: