torsdag 23 december 2010

Julstök.....


Idag har vi julstökat hela dagen:)
Och jag har varit iväg och spelat en sväng.. vi har ju alltid konsert på företaget Metso i Sala dagen före jul...det gick fint.

Så förutom allt annat julstök så har jag klätt granen.....





Jag gillar verkligen de svarta kulorna med pitarutig rand...

och så har ag spikat upp två kepsar på vår "wall of fame"

Tony Rickardsson och Leigh Adams kepsarna:)

Leighs autograf har vi på både flaggan och kepsen, på flaggan har även Masarnas forne lagledare "Pruppen" skrivit samt Gary Havelock och Peter I Karlsson mina dåvarande favoriter i Masarna (2000) Det enda problemet är att Tonys keps är osignerad, så den får väl åka med på alla hemmamatcher 2011, utifall speedway-guden skulle vara på banan någon gång:)

Nu ska jag lägga in fler bilder i ett till inlägg, sen ska jag våttorka golven och bädda rent i sängen... "gäsp"

SES!!!

Inga kommentarer: