onsdag 9 mars 2011

Halva veckan

Idag är det onsdag då.... ja, vad ska jag skriva...
Jobb som vanligt, sedan hem och göra matlåda, mata djur och så har jag tagit ur mina betong skapelser ur formarna, men de behöver brinna lite till, tyvärr så hade ett grytunderlägg spruckit, eller två hade spruckit men det ena var inte trasigt rakt igenom så det tänkte jag laga med lite lim och sedan lacka, sprickan lär ju synas, men det kan ju vara charmigt det oxå.... :)

jag ska ta kort när jag har lackat och gjort dem klara.... imorgon eller på fredag kanske ska jag lacka klart mina små hjärtan och små ljusstakar, de ska jag fota då:)

Nu kikar jag på Sveriges mästerkock, Magnus kom hem precis nu, han har jobbat fm skift idag, sedan for han hem en sväng för att käka och dona lite och nu ikväll har han varit på årsmöte med ABB sportfiskeklubb. Men nu kom han hem.....

Nu ska jag hämta ett stort glas iskallt vatten, det är ju så gott:)

SES!!!!

Inga kommentarer: