söndag 17 april 2011

födelsedagskalas

Idag har jag och mamma varit hos Syrran och hjälpt till med barnkalas:)
Ylva fyller 8 år på söndag, men hade kalas idag...

Så vi började med fika, sedan var det lite lek både ute och inne och sedan skattjakt!!!!


Fina presenter:)


Och lilla Mira lekte i sandlådan när de stora barnen lekte häst...

Nu ikväll har vi haft katterna ute och Knutte bor ju ute nu:) Så skönt för han!
I Knuttes vinterbur har en liten kaninflicka flyttat in... Jag ska visa kort på henne, men jag vill att hon ska få vänja sig vid miljön här innan det börjar blixtra kamerablixtrar.... senare i veckan blir det lite bilder:)

Nu ska jag kika på Big Brother sedan ska jag sussa så skönt!
Det känns att jag har tillbringat största delen av helgen ute för jag är och det känns att jag är, alldeles röd om kinderna och armarna:)
FARVÄL VINTERBLEK!!! VÄLKOMMEN VÅR-SOLBRUN!!!



Inga kommentarer: