söndag 10 april 2011

Förstoring:)


På väggen i källaren har jag förstoringar på kissarna, på Mirma, på Masen och nu har jag skickat in detta kort för förstoring på Raffe, jag tycker det blev väldigt lyckat!

Han är så fin våran lilla tiger:)

Nu kikar vi på mästarnas mästare och sedan är det väl tack o godnatt för idag, tycker nog att den här helgen har gått lite fort... men vi har fått mycket gjort.
Imorgon är det måndag igen, och spelning... på tisdag är det medlem/funktionärs möte på speedwayen... får se om jag kommer iväg på det, ska höra med pappa om han ska dit så kan vi göra sällskap, Magnus jobbar ju eftermiddag denna vecka så han kan inte följa med:( men men, jag har ju två öron och ögon!

Ha det så bra!



1 kommentar:

Uttan sa...

Så söt lilla Kisse Katten.

Du har nått att hämta på Min Blogg ;)

Kram!