onsdag 27 april 2011

jord :)

Idag på em när jag hade kommit hem fick jag ett sms av grannen Frida som frågade om vi ville ha jorden de hade grävt upp från sina rabatter, och det ville vi ju! Vi behöver få i mer jord i potatislandet:) Sagt och gjort, när Frida och Tobbe kom hem från deras träning rullade vi över släpkärran hit och öste av jorden:) så.. TACK TACK TACK! (igen:)

Kissarna var ute och for, Mirma höll sig på avstånd men Raffe ville vara med där det hände, men han fick inte, han fick gå till jordhögen och gräva sedan:)

Men den här bilden tog jag i helgen, våra fina missar:)



Idag har det varit jobb som vanligt och så.. inget att tillägga..

har kikar på greys anatomy och nu råkade jag bara kolla på Big brother, men jag får slita mig från TV´n nu, blir sååå sent om jag ska se hela.. tur att boxern är inspelningsbar.
Och det här med Big brother, jag sa idag på jobbet att jag kikade på Big brother, och flera stycken reagerade ungefär såhär: "men åå fy fan kollar du på den skiten?"
Jo, jag håller ju med om att det är kanske ett skit program, men ett underhållande skit program:)
Jag säger som jag sa förut, vi i "big brother" generationen är lite beroende:)

SES!!!





Inga kommentarer: