tisdag 5 april 2011

pyssel

Pappa har varit här idag igen och fogat första delen av källaren:)

jag tog en bild på pappas målar-och-pyssla-inne-tofflor:) det syns att han brukar ha dom när han målar....:)



Fina vita rummet:)
Tack Anette för tipset.... ska fundera:)


fint och fogat!

och så måste jag ju visa min pyssling lite oxå, det är inte BARA Mange och Pappa som pysslar...



Jag har gjort en ny katt-kudde till vardagsrumsfönstren, jag ska göra en till, den är klippt och klar så långt, men jag ska bara sy ihop den och stoppa den... observera den lilla huvudkudden... hihi
Men stora kudden verkar vara poppis, den var redan väldigt hårig så jag fick rolla den innan jag tog kortet:)

Nu ska jag bara tat lite lugnt en stund, sedan ska jag packa väskan till imorgon med lite badkläder och smink och bra å ha grejer, jag ska vara med på en bassängutbildning på jobbet imorgon, det är för folk från Västmanland som jobbar i bassäng, men eftersom det är på vårat jobb och det är några av "oss" som håller i den så fick jag turen att vara med som "elev" ist:)

men nu ska jag som sagt ta det lugnt ett tag!

SES

1 kommentar:

Uttan sa...

Men sååå fint det blir. Klart det ska var nått vackert ord på väggen.

Kram!