fredag 8 april 2011

VÅR!!!


Mormor och Morfar vinkar ALLTID när man åker, vintertid-genom matrumsfönstret, alternativt att morfar står i fönstret bredvid och blinkar med skrivbordslampan:)
Men sommartid- då är det i dörröppningen:)

SÅ:
När mormor och morfar vinkar hejdå i dörren, då är det vår!

Idag har jag jobbat, hade tidig dag, så jag slutade 12:15, åkte till "glada hästen i spiltan"
VILKEN BUTIK!!!!!!!! underbar! skulle ha ett lila ridspö till Ylva när hon fyller år, och det ska hon få av moster:)
Jag hade gärna gått runt i butiken och kika men jag hade inte riktigt tid, för det var lunch framdukad hos mormor och morfar:)
Så jag for dit, käkade, och sedan fikade vi lite och vid 15 åkte jag och hämtade mamma för hon var på möte i Västerås, sedan åkte vi ner på stan och gick runt där och kikade och shoppade, jag köpte inte så mkt, örhängen,en fin ros-snodd och ljushållare att sätta i betongen när jag gjuter...
Så köpte jag med mig kinamat hem som jag och Magnus har mumsat på och nu är det lite mys framför TV´n!

Imorgon ska vi pyssla här hemma, jag ska rensa och röjja ute i trädgården, har en hel del gamla växter kvar sedan i höstas... sedan på em ska vi till Västerfärnebo och byta däck på bilarna och så ska jag lämna Knutte hos en tjej som har en kaninflicka som heter Nova, så Knutte ska få vara där och fria lite några dagar:) Sedan blir det förhoppningsvis några fina söta dunbollar i mitten-slutet av maj:)

Nu ska jag lägga in lite musik i mobilen!

SES


Inga kommentarer: