onsdag 1 juni 2011

Ledig!!

Det är ju skönt att ha lite ledighet framför sig... ledig nu ända tills på tisdag! fem dagar!
Så skönt! Synd bara att Magnus är in beordrad på jobbet tors-fre :( men men, jag får roa mig själv... städa, pyssla, dona imorgon, på fredag ska jag klippa mig på fm och sedan ska jag väl hem och pyssla lite mer.. är även sugen på att åka in till Sala igen vid 14 för då skulle någon motorcrossförare göra lite stunts på torget:) såg annonsen i tidningen, han skulle hoppa över den där ljuskandelabern i mitten av torget?!? Det kan ju bli intressant...
Hörru brorsan? kan inte du hänga med in te Sala och kolla på en annan galen hojåkare??? eller ska du flytta flicka hela helgen??? :)


.....
Nu kikar jag på BigBrother, har nyss sett greys anatomy:)

Innan det jobbade jag som vanligt, sedan hade vi träning på jobbet, vi har börjat träna tillsammans efter jobbet på onsdagar (igen) vi brukar göra det i omgångar, och så brukar vi träna lite olika dagar, men nu ska vi sammanstråla iaf en dag i veckan:)
Det är skoj att träna tillsammans, "problemet" är att en av "oss" spelar i elitserie i innebandy, en är flerfaldig SM-vinnare i body fitness, och många har tidigare idrottat på elitnivå... så träningsvärken kommer som ett brev på posten:) Men det är ju såklart inget problem, det är bara kul, att vi, fast vi är på så olika nivåer kan träna och ha trevligt tillsammans:)


......
Nu ska jag snart gå ut och mata kaninerna, lite sent, men de är ute så de lever livet! Men nu ska de snart få komma ini sina burar för natten:)

SES!!!!


Inga kommentarer: