tisdag 26 juli 2011

cykeltur:)

Avslutade kvällen med en skön cykeltur, men svettig! det är ju så varmt ute!!!

Efter jobbet har vi mest pysslat hemma, skönt att hinna städa av lite mitt i veckan.. tiden brukar inte räcka till det, men idag kom jag hem lite tidigare och så satte jag lite fart oxå..... tänk.. då hinner man mer:)

Nu ska jag gå ner och duscha sedan ska jag sova så skönt!

Imorgon är de jobb som vanligt och jag stänger dessutom... imorrn kväll händer nog inget speciellt, kanske tar en tur till Sala, det är grillnatta så det är lite butiker öppna och lite aktiviteter på scen, vilket är starten av salafestivalen, på fredag ska vi åka in för att ta en liten öl/cider och kika på Byz och Danny... på lördag var det andra artister, som vi kanske oxå svänger in och kikar på:) Får se hur vi gör...

VI ses!!!


Inga kommentarer: