fredag 8 juli 2011

Power big meet

Nu ska vi snart dra iväg på Power meet i Västerås med vännerna:)

Imorgon far vi till Lofsdalen!!! härligt härligt!

är iklädd min prickiga klänning, de gamla skorna jag hittade på myrorna och bärandes på gammelmormors gamla fina handväska! 

Bilderna från veckan som jag utlovat ligger nedpackade för att följa med till Lofsdalen, så om det mobila bredbandet fungerar som det ska så lägger jag över lite bilder när vi kommer upp:)
Bilderna från power meet som jag tar ikväll ska jag oxå försöka lägga över!!!

OCH JA! Jag har med mig både extrabatteri och minneskort den här gången:)

I övrigt idag så har vi varit och lämnat katterna på pensionatet, där var det lika bra och trevligt som vanligt! Och kissarna kommer nog trivas bra där!

Och så har vi handlat lite inför Lofsdalen och så har jag packat lite, imorgon ska vi leta mask och packa klart sedan far vi!

SES!!

Inga kommentarer: