onsdag 26 oktober 2011

sjukpresent...

När jag var liten fick jag alltid en liten present när jag var hemma och var sjuk..

Det var oftast en tidning, Bamse var mest uppskattad:) Så igår blev jag sååå glad när Magnus kom hem med en krya-på-dig tidning till mig:)


Det är ingen Bamsetidning nu för tiden, Cosmopolitan går utmärkt nu:) 

TACK TACK TACK älskling!!!

Tycker det är en mysig liten grej vi har för oss, när någon är hemma och sjuk så köper vi en tidning till den:)
VI är ju inte hemma och sjuka särskilt ofta så då kan man ju "lyxa till det lite" :)

MEN, jag känner mig fortfarande hängig så det blir nog te att vara hemma hela veckan:""( sååå tråkigt!!! ja, det är ju inte så tråkigt att vara hemma, för jag har lite småpyssel att dona med... sådant där som man inte tar sig tid att göra när man är frisk men som är alldeles lagom aktiviteter när man är lite sjuk..  MEN det är sååå tråkigt att inte få jobba!!!!!!!!!

Idag har jag iaf pysslat lite med priserna i en liten hyigien-tävling jag har haft på jobbet:) 

"finn två fel" tävling.. Det hade kommit ut en tidning till alla anställda... det som var så pinsamt med den var att läkaren på framsidan av Landstinget Västmanlands egen tidning hade både klocka och lång ärmad rock på sig!!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ och FYYYYYYYYYY så klantigt!!!

så de var två fel som jag uppmanat alla kollegor att leta efter och idag skulle det varit prisutdelning.. men, jag var ju här hemma.. så prisutdelningen får ske nästa vecka... å vilka fina priser!!! Ska tala om vad det är, sedan, när priserna är utdelade:) 

nu blir det lite pyssel sedan ska jag sova...

SES!!




Inga kommentarer: