onsdag 30 november 2011

Drömmar...

Inatt drömde jag att jag jobbade inne i bassängen, men jag var samtidigt tvungen att jobba ute i reception och hjälpa till med städning och samtidigt pep och pep det i timern jag har när jag bakar, så mitt i bassänglokalen hade jag en ugn som jag höll på att baka i.... stressigt? jaaa. lite:)

Tur att jag inte måste vara riktigt så splittrad på jobbet:)

Idag har det då varit jobb, men det har gått så fint så! Har ju sådana underbara arbetskamrater så det går fin fint att jobba då:)

Nu ikväll har Magnus bytt ett däck på bilen, han får köra på reservdäcket imorgon och lämna in ett däck för lagning, han fick pyspunka samma sekund som han köre in på uppfarten:( Men det var ju bra att det hände här hemma så det inte hände i Västerås...

Nu har jag kikat på säsongens sista Greys anatomy... spännande värre!!!! Det värsta är att det börjar igen i VÅR!!!!! hrmfp... hur ska jag kunna vänta tills dess???

Nu är det sovdags!!

SES!

Inga kommentarer: