måndag 14 november 2011

Helgen

Som vanligt har jag inte hunnit blogga i helgen.. men jag ska nu försöka göra ett försök att sammanfatta denna hektiska helg...

I fredags slutade jag tidigt, åkte jag först till mormor och morfar en sväng och sedan tänkte jag åka hem, men då hade Magnus (som var ledig) kommit in till Västerås och överraskade mig:)
Vi gick på nya gallerian på erikslund och så käkade vi mumsig kina buffé där!
Sedan var vi in till IKEA och gjorde ett bra kap på lite prylar samt en hurts till "min" lilla toalett som jag kan ha smink, hårgrejer och doningar i:) Ording och reda!

Sedan svängde vi förbi mormor och morfar igen och lämnade gardinerna jag hade köpt på Nisses, Mormor skule hjälpa mig lägga upp dem:)

Sedan for vi hem, kikade lite på tv och pysslade lite hemma, jag byggde ihop hurtsen, med lite hjälp av Magnus... bild komer:)

Lördagen blev lite hektisk, sov lite för länge... fast vi hade iochförsig gott och lagt oss lite för sent oxå...

Pysslade hemma, sedan var det bara att ge sig av til Magnus mamma och hennes man
strax utanför Västerås för födelsedagskalas där. Därefter for vi in till Västerås och handlade lite.
Sedan hem och mata djur och byta om och hem till en kompis i Västerfärnebo för lite fest:)
Först kikade vi förbi hos mamma och pappa och grattade pappsen inför fars dag... vi fastnade där en liten stund då Magnus blev bjuden på en Wisky och jag fastnade i en målarbok med systerdöttrarna:)
Det var en "lugn" och trevlig fest hos Martin sedan, vi spelade Wii- rock band! jag är hel kass på att spela trummor kan jag bara meddela.. Fick bäst poäng när jag sjöng -Nothing else matters- med Metallica:)

I söndags sov vi även då lite för länge.. men så kom vi hem 02.30 på natten oxå..

Jag var ut med Katterna en sväng i solen, det var sååå skönt!
Jag började ta fram dammsugaren och skulle städa, men då sa Magnus att jag skulle gå ut med kissarna så skulle han ta dammsugningen, så snällt!!!

Det kröp iof. fram senare att det var mest för att jag blir ofta så arg när jag dammsuger så det brukar gå sönder saker.... *s*

Efter vi hade varit ute och sprungit runt lite så blev det borstning och klo klippning både katter och kanin:)

Igår kväll hade vi konsert med Sala Blåsorkester, det gick jättebra och det var en jättebra konsert!

Efter konserten åkte vi till Pizzeria Rhodos i Sala med mamma och pappa och käkade, mums mums!

det har varit en trevlig helg, men ack så hektisk.. har inte hunnit någonting hemma, förutom att Magnus hann städa lite då..

Jaja, har ingen spelning idag så jag hinner städa och pyssla lite idag iaf:)

ses senare!!!



 

1 kommentar:

MadeleineOlsson sa...

Halloj! Allt bra med dig? Visst jobbar du på sjukhuset i Västerås? Trivs du där? Själv jobbar jag kvar i Vänge men håller ögonen öppna för nytt:)
Kram Madde