onsdag 28 december 2011

inte många dagar kvar....

.....av det här året..
Men men, vad gör det? tycker såhär på slutklämmen att allt känns så gammalt på något vis, och att det blir skönt med ett nytt år!

Idag har jag jobbat då, som vanligt:) Det är ganska lugnt just nu, men vi har massa annat att pyssla med så vi är långt ifrån sysslolösa, däremot är det skönt att få lite andrum och hinna göra det där extra:)
Idag började jag fila på en liten föreläsning jag ska ha om stick och skärskador, jag har som rubrik: 
"Stick och skärskador"
Instruktioner
åtgärder
rutiner

Det kommer helt enkelt handla om vad man gör om olyckan är framme, och vad som kan göras så att olyckan inte händer!

Nu kikar jag lite på TV, jag gör nog inte så mycket mer idag heller.. ska fippla lite med telefonen, läga över lite ny musik och ta bort lite gammal, måste förnya mig lite inför det nya året.. 
och så ska jag och Magnus knåpa ihop menyn för nyår... hihi det låter "värre" än vad det är;) Brorsan och Sofia kommer hit, men eftersom jag och Magnus aldrig kan bjuda på mat lite enkelt så lär vi väl börja planera nu:) Vi försöker laga lite enkelt ibland när vi har gäster, men det slutar alltid i tre rätters middag med diverse specialiteér...
ÅÅÅ vad skönt men bara EN morgon till sedan är det sovmorgon i 10 dagar! sköööönt, nu sover jag ju inte till långt-in-på-förmiddagen för det, men skönt att slippa gå upp 05:30 i några dagar:)
Ha det så bra!!!

SES!!

Inga kommentarer: