tisdag 17 januari 2012

Bloggtorka...

Jag har lite dåligt med saker att skriva om... Jag har säkert saker att skriva om,  men jag kommer lixom inte på dem:)

Förutom det med bilen då, men det tog jag ju i förra inlägget:) 

Idag har det iaf varit jobb som vanligt, pratar engelska för jämnan nu när vi har den Irländska studenten hos oss, det är roligt, men lite läskigt att nästan ens tankar är på engelska.. men det är nyttigt! och roligt!

Skulle ha tränat idag, tränat hemma, men det blev städning av kylskåp och nu är det bara sussa kvar... så, jag får träna imorgon ist:) 

Nu ska jag kika lite på TV sedan blir det duscha och soooova, skönt! :)

Ja! Justja! på tal om bilar (i förra inlägget) När bilen kraschade och vi funderade på hur vi skulle kunna ta oss till och från jobbet och ordna med allt... då kommer våra underbara grannar Frida och Tobbe och lånar oss en av deras bilar!!!!! SÅÅÅ HIMLA SNÄLLT!!!

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK


Inga kommentarer: