onsdag 11 januari 2012

Update!!!

Nu måste jag uppdatera lite här!

Har inte vart så bra på det på de sista dagarna.. ja, vad har jag gjort... börjat jobba efter den sköna semesterveckan:) 

I går fick vi en elev till oss, han ska vara hos oss i tre veckor... och.. han är från Irland så han pratar bara Engelska.. men det går bra det oxå:) Jag ser det som ett tillfälle att få prata på lite på engelska så blir man lite mer van med det, annars stockar det sig ju i halsen när man ska prata, men får man chansen att prata lite "till vardags" så är man snart inne i det!

Annars så händer det ine så mycket, jobbar, äter, tränar, sover...

Kom nyss in från en promenad med Frida några varv runt Kila, det blev iaf  7,5 km och det är väl 
8 varv då... grannarna måste tro vi är galna! hihi

Igår dansade jag framför wii spelet i en timme, mitt "just dance" spel, det är träning det oxå:)

Och i måndags dansade jag zumba framför TV´n och wii spelet:)

Min investering i vår blir ett par RIKTIGT bra walking/löpskor
För nu jävlar ska här tränas!


Imorgon är det jobb igen som vanligt då, och så är det fredag, men jag ska jobba på lördag oxå! Vi har extramottagning så att vi ska "få ner" köerna lite, så 22 läkare ska ha en patient var var 20 minut, så det blir fullt ös!!!!
NU ska jag kika på TV och dricka lite mer vatten, sedan är det tack och godnatt:)


SES!


Inga kommentarer: