onsdag 22 februari 2012

NU blir det uppdatering:)

I helgen var vi fortfarande lite sjuka, jag kände mig bättre men Magnus var mer hängig.
Så jag började dagen med att baka mumsiga tekakor och lyssnade på melodikrysset... lite vuxenpoäng skadar väl aldrig:)

Sedan var det mest hemmapyssel hela dagen, målade ännu en vägg i förrådet så det tar sig:) 
På kvällen tittade vi på skitmelodifestivalen som jag nu döpt om den till... några få låtar är väl OK men lördagens melodifestival var väl otroligt dålig....?

På söndagen byggde Magnus garderob i källaren och jag fortsatte med allt pyssel hemma.. På em/kvällen kom Björn och Fia, de hade med sig mumsig kinamat och så käkade vi gott och senare på kvällen fikade vi och kikade på säsongstarten av Big Brother:)

Ja.. en lugn helg... skulle ju varit ut och ätit fin middag och firat våran årsdag som var i måndags, men vi tar det när vi är lite friskare, typ den här helgen:)


SES!!!

Inga kommentarer: