måndag 12 mars 2012

Härlig händelserik helg!!!

Jag har haft en mycket trevlig helg!

Fredagen örjade med träning före jobbet, det gick bra, men jag får inte så mycket träningsvärk längre.. så jag måste nog träna lite hårdare nu... och det är ju bra! :)
Sedan jobb, slutade 14:15 då kom Magnus och hämtade mig, åkte hem och tog det lite lugnt och gjorde oss iordning för middag med Björn, Fia, Tobbe och Frida på The drunken barrister i Sala.
Det var mycket trevligt! God mat och gott dricka;) Drack en cosmopolitan och MUMS så god den var!!!

efter "middagen" gick vi till idrottshallen för att se Sala IBF möta Sala silverstaden i div. 4 innebandy. DERBY alltså!!!
Silverstaden vann.

I lördags träffade jag Lovisa inne i Västerås vid erikslunds shoppingcenter, vi hade en jättetrevlig shoppingdag med en del shopping, men mest prat prat och prat!!! 
Vi käkade supergod sallad och sedan fikade vi oxå:) MYS MYS!!

När jag kom hem pysslade jag lite hemma, och sedan vid 18 åkte vi in till Sala, handlade lite lördagsgodis och åkte till idrottshallen igen, denna gång för Div. 3 innebandy, Sala IBF - Knäppmora, som Sala IBF vann!!! Och därigenom får de nu kvala till div. 2!
Efter matchen köpte jag och magnus Kinamat till oss och Björn och Fia, så åkte vi till dem och käkade det och kikade på slutet av shlagern, Dead by aprils framträdande fick jag se på TV.n inne på Kina restaurangen:)
Det andra var jag inte så intresserad av!

Vi kom hem vid 01 efter en skön kväll!

Igår då, söndag, jag började dagen med att baka kolasnittar till Villes dop som är den 31 mars, så nu ligger det ca 100 snittar i frysen och väntar:)
Sedan gick jag ut, katterna var med och Magnus var redan ute och höll på att tvätta bilen.

Jag HÄNGDE UT TVÄTT :) härligt!
Planterade om pelargoner och städade kaninburen, klippte klor och borstade alla djuren.
 Knutte fick vara ute i sommarburen! Å vad han skuttar och hoppar runt när han får komma ut på gräsmattan!!! så kul att se!
Och när jag borstade bort en hel kanin ur hans päls blev han ännu skuttigare och gladare!
Det var andra gången ivår som jag borstar bort så mcket hår!
knutte kommer bli Gotländsk nakenkanin til sommaren om han fortsätter lossa såhär!

Söndagen rullade på med pyssel ute och inne, vi grillade kycklig och gjorde egna potatisklyftor mmmmmmmmmmmmums!!!


Så.. det var min helg!

SES!!!


Inga kommentarer: