lördag 5 maj 2012

pyssel delux

Idag har vi grejjat massor här hemma, städat, pysslat, och jag har tvättat flera fönster och satt upp nya fina gardiner:)

i "lilla" rummet...

i f.d gästrummet, vilket nu mer är typ musik och hobbyrum.

Igår köpte jag fina nejlikor :)

 och idag fick mina pelargoner och änglatrumpeten flytta in över natten, för det blåste ju isbjörnar ute!!!



nu ikväll har vi hockeykväll, Jag, Björn, Tobbe, Magnus och Fia.
Jag har gjort ett eget litet databord av katternas klätterställning... så Raffe är med han oxå:) Ser du honom??



 Jodå, högst upp på klätterställningen, nuvarande databordet...hihi

Sötnos...

Mirma travar runt här och försöker hitta någon bra plats att ligga på, de bästa är ju tagna.. men hon hittar nog en snart:)

Nu ska jag kika på lite bilder och hockey:)


 

Inga kommentarer: