tisdag 3 juli 2012

Helgen som varit

I fredags träffade jag några av mina "gamla" klasskamrater från grundskolan, musikklass, vi gick åk. 4-9 tillsammans så vi hann vara med om en hel del!

Först var vi till månsols och åt mat, mycket trevligt och gott! Sedan åkte vi hem till en i klassen och kikade på gamla kort och en film:)

Sedan drog några av oss ut, vi blev så sugna på att dansa så vi drog till hotellet, där var vi mer eller mindre själva, men vad gjorde det? vi ville ju bara dansa! Så vi stuffade runt där och DJ´N blev nog väldigt glad när det kom lite folk som ville dansa! hihihi

Men vid 01 tiden kände vi att det var bra, så då kom snälla Magnus och hämtade oss, Mig, Eleonore och Johanna:)

Jag hade en suuuupertrevlig kväll och det var så härligt att träffa gamla vänner!!!!

****

På lördagen blev jag upphämtad av Sofia och vi åkte till Erikslund för en liten (?) shoppingtur...

Käkade lunch och spenderade några timmar där innan det var dags attt möta upp Björn och Magnus hos mormor och morfar, sedan åkte vi ner på stan och kikade runt lite på cityfestivalen... och sedan gick vi in på området och såg Magnus Ugglas konsert...

Jag är inget vidare stort Uggla fán men det är klart det var bra, live musik är nästan alltid bra!!

På söndagen pysslade vi hemma, Magnus rensade i hallonlandet och jag städade inne...

På kvällen åkte vi tillbaka med släpkärra och jordfräs till mamma och pappa, jag hade med mig en mumsig äppelpaj som vi festade på:)

***

Så, det var helgen det... måndag och tisdag har rullat på, gymmade idag, flexade ut en timme tidigare från jobbet så kunde jag gymma å ändå komma hem skapligt, Städade inuti bilen, behövde inte laga matlåda idag för jag hade lagat en extra igår, så jag skulle slippa laga något imorgon när det är speedway... fast sedan var speedwayen inställd imorgon för team hagfors och Valsarna har ingen ekonomi att köra.. MEN nu verkar det som att matchen måste genomföras ändå.. så nu har jag ingen aning om jag ska på speedway eller inte... och isf har jag ingen matlåda på torsdag.. men men.. det löser sig!


Nu ska jag soooova!

ses!!!




Inga kommentarer: