tisdag 10 juli 2012

Städa städa


Idag har jag farit runt som en virvelvind på jobbet, tog tag i ett förråd där vi har träningsprogram, gummiband, korkhälar, lika mätinstrument mm. mm... och jag tog tag i det på Elinvis.... rensa ALLT, märka upp, märka om, städa rent, plocka ordning, fixa, trixa och göra det jääääääää..... snyggt!

:)

Fortsatte lite med det efter lunch, sedan fick vårat sköljrum sig en omgång:)

Sedan sa en kollega till mig "Elin vi ska ha något att göra resten av veckan, och de som jobbar andra perjoden ska oxå ha något att göra;)" så jag satte mig och uppdaterade massa saker i datorn och rensade där ist.. fast det stod ju oxå på vår "sommarlista"... hihihi... men men.. finns det tid så finns det:)

Nu har jag skapat en nedräknare till semestern... 





Nu ska jag kika klart på allsång på skansen, sedan är det väl sovdags... 

SES!!

Inga kommentarer: