onsdag 12 september 2012

Bröllop:)

Jo, i lördags var vi då på bröllop
Magnus moster Jenny gifte sig med sin Thomas, och det var såååå fint!


Jag spelade "av längtan till idg" som ingångsmarsch, uj uj uj vad nervös jag var!!!!! Missade några toner, men jag tror det som uppfattades av åhörarna ändå var ok! Jenny och Thomas var iallafall nöjda:) Vigseln var väldigt fin och rörande! Tror nästan alla fällde en tår eller två...

Och från Viksängs kyrkan åkte de nygifta i den här fina bilen...
 

Snyggaste bruden!!!!!
 Festen hölls i en lokal i företagarnas hus på stan, mellan Klippan parkeringen och djäkneberget... typ...:)


Jättefin och suuuupergod tårta, det var hallon mousse och passions mousse och vit choklad och björnbär på det..... MMMMMMMMums!!!!!

 
 Jag och Magnus på festen:)


Och bara jag:)


TACK! Jenny och Thomas för ett härligt bröllop!!!!


SES!!

Inga kommentarer: