tisdag 4 september 2012

Lite blandat:)

Lite bilder om vad som hänt sedan sist:) 

Raffe har jagat fågel:)...

 Vi har varit i Västerås och spelat "piratgolf" äventyrsgolf med pirat tema... superkul!!!!!

 Pappa, Magnus, Mamma och Magnus mamma Catharina :)


Jag och Åsa begav oss till Runhällen och hälsade på Tina som hade massor av hundar, hästar, katter... MYYYS!!!!!
 
 8 hundar, fyra hästar och katter... :)

och så badade vi bubbelpool ute i den Runhällska skogen:)
MYS!!!


 Åsa överkom en del av sin hästrädsla... "nej men.. Elin, nu kommer den här lite nära"  ... "äsch.. klia na bara på magen så är det lugnt" svarade jag och fortsatte mocka:) hihihi

Sedan fick jag sällskap i boxen jag mockade av fina Tärna, hon går lite som hon vill i stallet:) Myshästen!


Magnus och jag har varit i skogen och plockat kantareller :) MUMS!!



Ja, en liten sammanfattning!

SES!!


Inga kommentarer: