söndag 25 november 2012

Loppis

I söndags, för en vecka sedan, var jag, Mamma, broders flickvän Fia och hennes mamma till Uppsala, fyrispark, vi sålde saker på loppis!

Jisses vad mycket folk det var!!!! Och helt otroligt! Folk var och rev i lådorna innan vi ens hann packa upp! Själva "kunderna" släpptes in först 12, men innan dess var andra som oxå skulle sälja grejer runt och rev i andras lådor! Det är inte OK tycker jag... det ska jag tänka på nästa gång..... lägga något överst i lådorna/kassarna som döljer allt.... "har du silver" frågade många... ivriga som tusan! Men silver!?! hahaha i mina lådor med massa S.K.I.T??? hihihi lycka till!

Hade en hel del grejer med mig, mamma oxå... men vi trängde ihop oss på ett bord, fia och hnnes Mamma hade två bord...

Det som gick snabbast var mina gamla (men ok) parfymer, inga märkesgrejer utan vanliga från typ Yves rocher och liknande... 5-10:- styck tog jag och de rök snabbt! SKÖNT! de ville jag verkligen bli av med!

Lite annat smått och gott fösvann det oxå, mamma blev av med ganska mycket porslin som hon hade med sig, sånt som bara "samlade damm" i skåpen...

En sak jag inte blev av med var en receptsamlare.... som jag gäääärna ville bli av med....

en sådan här:



fast det ä inte den... men den ser ut ungefär såhär... lite retro men inget jag använder, det är Magnus som fått den av sin mamma. när han flyttade hemifrån...

Bilden är lånad från blocket.


så den tunga fick jag släpa med mig hem igen...


och så råååkade jag ju köpa en prickig handväska:)

imorgon måndag är det jobb som vanligt, sedan är det spelning och sedan kommer jag troligtvis däcka i säng!

Så... det kanske kommer lite uppdatering på tisdag istället:)


SES!!!



Inga kommentarer: