söndag 13 januari 2013

bilder.... not...

Skulle än en gång lägga in bilder, men det GÅÅÅÅÅR ju INTE!!!! SUCK!!!

men nu såg jag på en väns blogg att hon hade använt en annan browser så jag ska prova med det får se om jag lyckas med bilderna, men det får bli en annan dag...


I helgen har vi pysslat hemma, jag rensade en garderob.. dessvärre ligger nu det mesta från garderoben på golvet.. men jag ska bära ner det i källaren... behöver lite utrymme i våra garderober på övervåningen:)


Jag har badat kaninen, han var så smutisg och "bajsig" så det behövdes! Nu luktar han cocos och är vit å fin! Han har sovit inne mellan lördag-söndag, men idag fick han flytta ut igen, torr och fin, vill inte ta ut honom igen om han fortfarande var blöt i pälsen, men samtidigt vill jag ha honom inne så kort tid som möjligt så han inte vänjer sig vid "värmen" i källaren...


lördagskvällen kikad evi på film och tog det bara lugnt:)


Idag söndag har vi pysslat hemma, Magnus har dragit antennkabel från vinden till källaren och jag har städat kaninbur, tagit ut kanin igen och städat där han varit inatt i källaren...

Sedan var det kalas i Västerås för Magnus kusin Felix som yller 8 år!


Imorrn jobb som vanligt!


SES!!!


Inga kommentarer: