torsdag 31 januari 2013

Fredag imorgon!

Den här veckan har känts lång på något vis... inte lång som i långtråkig, men lång.... MEN imorgon är det fredag:)
 
 
hääärligt! Dessutom slutar jag 12:15.... ännu mer häääärligt!!!
 
 
Idag efter jobbet åkte jag hem till mormor och morfar en sväng, min kusin var där oxå:)
Så vi satt och pratade en bra stund med mormor, morfar kollade på tv, han var inte så intresserad av vårat tjejsnack;)
 
 
 
När jag kom hem blev jag "utskälld" av två katter som minsann tyckte att jag skulle komma hem tidigare! Att Magnus var hemma sedan länge spelade ingen roll! hihihi Mange skällde inte ut mig;) han höll på att dammsuga duktiga han!!!! jag är sååå tacksam, det där med dammsugning är inte min grej... allt som kommer i min väg går sönder.... så imorrn när jag kommer hem tiiidigt ska jag pyssla och städa och städa lite till ,men jag tycker det är kul, är dammsugningen är gjord så är det kul att pyssla och dona:)
 
NU ska jag nog äta lite.. har glömt att jag inte ätit någon middag....oooops..
 
 
 
SES!!!
 
 

Inga kommentarer: