onsdag 12 juni 2013

babykorg

Dagarna rullar på.. nu är jag ju leeeeedig men inte har jag uppdaterat bloggen för det, men just nu har jag ju verkligen tid till det iaf:-)

om 14 dagar är liten beräknad att komma så nu kan det ju ske när som hellst igentligen...

Just nu sitter jag på altanen och vilar lite, har varit i Västerås hos mormor och morfar och hälsat på, tog med mig babykorgen hem.. vår bebis blir den 25.e bebisen att ligga i den korgen.... min mor var nummer 1, jag nummer 11:)
Alla som legat i korgen har namn och födelsedatum inbränt i botten, de som saknas nu är min kusin Hannas son Milan (som föddes i mars) namn, och såklart vår bebis, men det blir inbränt i höst när liten vuxit ur korgen.. Så kul att ha en sådan här släktklenod:-)

På bilderna syns alla namn och hur korgen ser ut, jag har inte suttit upp "himmlen" på sängen ännu, men det ska sitta en sådan över huvudändan...

Inga kommentarer: