fredag 5 september 2008

Premiärnerver

Ja, det var längesen jag hade den här känslan i kroppen..... kvällen-före-konsertdagen-känslan...
det pirrar fast jag egentligen inte är så nervös.... det är nog helt enkelt premiärnerver... för det är ju premiär på min come back!! hihihihi
Mina damer och herrar Elin Johansson gör come back imorgon!!! OJOJOJ, tänk så mycket folk som kommer bara för att se min come back som flöjtist!


NEJ NEJ NEJ, jag bara skojjar! jag är inte så självgod! det har inte stigit mig åt huvudet!

för att citera Jan-E i Pistvakt (som går varm i DVD´n när jag är hemma och är sjuk) :
"Jag bare skämta till et lite"

ojoj, jag tror det börjar bli sent och jag flippar ur!

bäst att gå och sova! så man är redo för den stoooora come backen imorrn!
nej nej nej.. hur var det nu? det HAR INTE stigit mig åt huvudet... det är bara premiärnerver.. justdet!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hi hi vart ska du spela någonstans?? kommer säkert att gå kanon bra.. sj sitter jag å väntar på att jag ska kunna gå ut å gå men det slutar ju inte regna nån gång ju.. fast kl är ju bara 9=)=) lycka till kram kram