fredag 5 september 2008

host host

Oki, det räcker nu! när jag knäpper med fingrarna är jag frisk, ok? *knäpper förhoppningsfullt med fingrarna* nehej.. fasen oxå.. trodde det skulle funka den här gången... ;)

Jag har provat spela lite flöjt nyss.... det gick.. men.. ja, det är svårt att spela blåsinstrument när man är täppt i näsan och skrovlig i lungorna.. man vet lixom inte hur man ska få luft!
det löser sig nog!

ojojoj, vilken regnskur det kom nu! och jag tog precis in katterna! vilken tur! inte för att dom skulle dö av lite regn, men de blir så sura på mig om dom inte får komma in när det regnar:)

nu ska jag gå och hänga tvätt!

seeeeee ya!!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

oj nej spela med täppt näsa är väl inet de lättaste..;ja du de regnade på bra här..:P

hoppas ni får en trevlig helg!