onsdag 16 september 2009

Brandutbildning




Idag har jag varit på brandutbildning:) Det gick så bra så! Vi (på jobbet alltså) går ju sådan utbildning var tredje år, men den var lite omgjord nu.... men den var jättebra!
Det roligaste var ju så klart att få släcka eld!!!! men det är tur det är på låtsas! Då är det ju kul... det är nog absolut inte kul på riktigt, bara otäckt! usch usch!
Men som sagt, idag var det bara kul för det var ju inte skarpt läge... och det var ju knapast några bränder som såg ut som på bilden ovan...
Kolsyre släckare var roligast för den blev det ett helt vitt moln av å så lät den ju lite coolt:) hihihi
Imorrn är det torsdag så det är snart slut på veckan! Det är dags för fredags myyyyyyyys! *s*
På fredag blir myset hemma hos syrran o hennes familj, flockorna ska rida som vanligt på fredagar, så jag åker upp dit och hänger med! om kameran är med?? hihihi SJÄLVKLART!!!
Nu ska jag stryka lite handdukar!
Den här veckan står det i bordskalendern:
Inget är värre än aktiv dumhet.....


2 kommentarer:

karolina sa...

vad duktig du är som t.o.m stryker handdukar, själv stryker jag på sin höjd mina gardiner.Kram k

Elin sa...

hihi, men jag tycker ju det är så kul att stryka!!! jag gör faktiskt det:) allt bra med er? här är det bra! ska bli skönt med helg!! kram kram