torsdag 17 september 2009

Katter

Någon som känner igen kissen? Hon (?) håller till på våran altan här i Kila, jag funderar om det är en katt som gått lite vilse, kanske från grällsta hållet? Om du känner ngn som bor här i närheten, snälla visa denna bilden! Jag vill inte att hon ska vara ensam ute och vara hungrig!***********************************************************************************
och här kommer lite bilder på lite andra sötnosar:)
Efter att vi haft Masen i två år så är dethär nog det andra fotot som är bra som jag lyckats få på dom tillsammans!


Och ett till på de båda!!!!!!!
TACK FRIDA FÖR GUNGSTOLEN!!!! den är mycket uppskattad! även av oss tvåbenta!


Imorrn är det fredag!!!! jag ska som sagt upp till syrran och hennes familj och följa med till ridskolan! ska bli så kul! Ylva ska rida voltige och Tyra ska rida "vanlig" lektion.
Nu ska jag göra ett anslag som jag kan sätt upp lite här och där så får vi se om ngn känner till katten, annars ringer jag fyra tassar i Avesta eller samvetet i Uppsala (Katthem)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att den kommer till användning=)

Lenis sa...

woho ni kommer väl på Fredag o tittar på Masters....Förresten så är Dennis Andersson tillbaka han har börjat i skolan igen...halv tid..Stackarn ser lite stel ut o det kan man ju förstå efter den kraschen..
Ses på Fredag. Kram