lördag 28 november 2009

Lördag:)

Grattis Masen, 3 år!!!!!!!




Lördag idag... dagen före första advent...vi har gjort adventsfint i fönster och i trädgården.. det kommer bilder.. men inte ikväll.... börjar bli lite sömnig... men jag ska åka till västerås och hämta brorsan någon gång framöver här i natt, s jag ska göra ngt så jag piggar på mig! gå ett varv eller två runt kvarteret kanske... och duscha! sen är jag nog lite piggare:)

Sen har vi ju firat Masen oxå:) jag sjöng för honom imorse, Magnus bara tittad epå mig os om jag var tokig ?!? Sen fick de lite godis, FÖRE frukost!!!! men så är det när man fyller år:)

Nu ska jag kika klart på Eragorn, som går på tv..,








2 kommentarer:

Uttan sa...

Hur går det med Mössen i spisen?
Å Du ge inte katterna så god mat utan att de tar rådisarna i stället ;o)

Kram!

Berit sa...

GRATTIS MASEN!! :D