torsdag 26 november 2009

För att glömma...

För att försöka glömma händelserna i nedanstående inlägg så skriver jag lite om min dag i övrigt:)

Jobbade som vanligt, Jag och Anna drog ner i källaren och hämtade julpyntet när det var lite lugnt efter lunch, sen pyntade vi så det stod härliga till:) ååå det blev så fint!!! Det är så kul på jobbet när ljusstakarna och stjärnorna kommer fram, alla man möter bara ler och säger nåt i stil med "ååå ja, nu är det jul igen" det är så mysigt.

Sedan städade jag lite och idag flexade jag faktiskt ut tidigare:) gick vid 15.... slutar 16.. å det var så skönt! tyvärr så åkte jag då inte hem på en gång, Jag och Magnus åkte och handlade på ICA maxi, köpte en ljusslang och ett ljusnät på rusta och lite doningar...... var till systemet och köpte ibumetin och till apoteket och köpte vin... eller var det tvärtom kanske??????

Imorrn är det gatufest, fast inomhus denna gång:) "glöggfest med grannar" det ska bli skoj! men först ska jag jobba ne sväng, sedan ska jag möta upp mamma, hon ska på möte på lasarettet, sen åker vi en sväng till Hälla, kollar lite på kappahl och så.... sen bär det av hemmåt till glöggfesten...

NU är jag och katterna instängda i källaren... Magnus vädrar ur övervåningen...... uuuhhhää! *ryser*

kan man ha en lös boaorm krypa i väggarna?????????

Inga kommentarer: