onsdag 18 november 2009

Ny mobil:)



Jag har köpt en ny mobil, en Nokia 5800 Xpressmusic!! UNDERBAR!!! såå mycket bra funktioner så snygg, sååååååååååå häftig:) Hel touch display och doningar... och Ja, Den går att ringa på!

Det röda som är med är ett plektrum som man använder när man spelar guitar hero!!! hihihihi...... ringa var det man skulle göra ja,....

Annars så har det inte hänt något utöver det vanliga.. hade ingen spelning i måndags, vi hade ledigt eftersom vi hade konsert i lördags. igår städade vi och donade här hemma och idag har jag varit ute och gått med Knutte i regn... men det gick bra ändå, han tyckte det var kul.. ju lerigare det är ju roligare är det.... även om man är en vit liten kanin... hihi

I helgen blir det kanske sväng med Åsa till Åsby på lördag.. är lite sugen på att kika lite på advent och jul grejer.
Sen blir det nog mest pyssel hemma, håller ju på att måla, snickra, spackla och dona i källaren och tvättstugan, Brorsan kommer förhoppningsvis i helgen och hjälper Magnus flytta på tvättmaskinen... så får vi måla klart golvet så kan vi börja flyta in alla grejer!!!! underbart att få strykbräda, tvättställning och torkställning på samma plats igen!!!

Nu kikar jag på Grey´s Aanatomy sen ska jag sussa ige... men innan det så ska jag nog spela lite guitar hero..... hihihihihihihihihihihi

ses!

1 kommentar:

Lenis sa...

Den är fin ;-) har en precis likadan hehe. Ha en skön helg....
Kram