torsdag 19 november 2009

Tooooorsdag!

Så var det torsdag........... och imorrn är det fredag, denna vecka har gått riktigt snabbt!
Jag har varit sååå trött idag! men... jag skyller allt på mörkret!!!

När vi kom hem från jobbet åkte vi in till Sala en sväng, på vägen hem kom det en bil och körde om mig, jag körde 90, som sig bör på den vägen, men bilen blåste om och PANG! så åkte "vi" förbi fartkameran..... och det blixtrade till! Det kändes som det blixtrade efter att den andra bilen åkt förbi kameran, men då körde jag i ca 85, så det måste ju ha blixtrat på den andra bilen... så tjiiiiiii fick han/hon!

NU kikar vi på singing bee celeb... ganska underhållande faktiskt!
Sen tror jag att jag ska kolla på paradise hotell, bara för att ha sett ett avsnitt.. måste ju se på galenskaperna!!! är ju lite nyfiken oxå:)

ska fortsätta mysa med Mirma som ligger under filten och myser så jag börjar bli lite varm nu.. frös så in i norden tidigare!!!


jag ska lägga upp lite bilder framöver, LOVAR!!!! men inte nu, inte ikväll, kanske imorrn:)

1 kommentar:

Uttan sa...

Trevlig Helg!

Kram!!