måndag 23 november 2009

så...

.. går en dag igen, men säg när sker förtrollningen? säg varför står vi här?

Vet att det är en textrad i en sång, men jag har glömt vilken sång.. hm...

Idag har jag jobbat som vanligt, åkte och spelade sedan, fick reda på att vi skulle ha styrelsemöte idag, så jag var kvar till 21.... blev lite senare än vanligt alltså..

När jag kom hem hade Magnus börjat pyssla i tvättstugan, så jag började flytta in lite grejer och göra iordning, satt mig här för att kolla facebook lite snabbt och sen skriva dethär.. och vips så var klockan 22.30!!!!!! ojojoj, så nu måste jag krypa ner i sängen, ska bara duscha först!

Men det gick bra på spelningen, men många av låtarna är INTE mina favoriter tyvärr! Vet ej om jag helt enkelt tröttnat på dem efter alla dessa julkonserter och luciatåg jag varit med på, eller så har inte den lite mys-luddiga julkänslan infunnit sig.. en kombination kanske? Men Jingle bells... är den inte överskattad? hu vad tråkig den är!

jaja, det är ju härligt med jul iallafall! På söndag får vi tända ljusstakarna och stjärnorna!! DET ska bli mysigt! Ska införskaffa lite utebelysning oxå...

Ja, så, nu ver det ju så att klockan var mycket!

GOD NATT!

Inga kommentarer: