lördag 21 november 2009

Renovering

Här kommer lite renoveringsbilder:) Har köpt så fina väggdekorer, tyvärr så sitter de lite dåligt på källarväggen, men jag ska komma på nåt bra sätt...
Här är en fågelstuga som jag tror min farfar har gjort en gång i tiden, Magnus har lagat den idag...

Ännu en fin väggdekor.. men denna sitter på frysen:)

En lite suddig bild, men det är en bild på källartrappan som ska få sig en uppfräschning! Magnus har byggt en ställning som vi ska stå på nu när vi ska måla trapphallen.... det kommer bli så fint när det blir klart! nu ser det mesta ut som en arbetsplats!
Idag kom Brorsan och Martin och hjälpe Magnus att flytta på tvättmaskinen så imorrn fm ska vi måla den sista biten på golvet i tvättstugan, och på em ska jag börja plocka in grejer och skruva upp hyllor och skåp:)
Och här är själva byggherren:)


Vi skulle måla dörrarna...... det var grönt.... väldigt grönt... grönare än vad det ser ut...

Här är ett hörn i källaren, där frysen brukar stå...





Och här är samma hörn efter att jag målat, den omålade väggen ska bli mörkgrå, men det är en yttervägg så vi väntar tills vi köpt rätt färg.

Så, imorrn ska jag fota den förhoppningsvis färdiga tvättstugan!!!!! LÄNGTAR!
Nu ska jag gå ett varv runt kvarteret, måste ha frisk luft! mår illa! blääää!

Inga kommentarer: