fredag 11 december 2009

Katterna - Mössen 1-0

hehehehehehehehehehehehe

Jag går ut i köket, Mirma och Masen sitter borta vid elementet... Mirma tassar under kylskåpet, jag ropar på Magnus "aaaahhhiiii kom hit! råttan är bakom kylen"

Magnus kommer och jag springer därifrån, han drar ut kylen och VIPS! våran mördarmaskin tog den!!!!! YES!!!! Som sagt katterna - mössen 1-0 hehehe

Men vi har inte bara jagat möss idag! På dagen var det lucia på jobbet, nervös som en tok, men det gick ju bra tillslut! skönt det! Jag blev faktiskt riktigt förvånad över mig själv att det gick så pass bra som det gjorde!! härligt!

Det kommer ut bilder en annan dag, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa hälge... är lite trött... gick upp tidigare än vanligt imorse.. gick upp 5.... *gäsp*

god natt!!!

och förrästen!

Grattis ERIK till IDOL vinsten!!!

Inga kommentarer: