måndag 14 december 2009

bara en måndag kvar innan jul.semester!!!

Igår kände jag mig lite konstig i halsen... men jag tog en halstablett och tänkte inge mer på det... imorse hade jag nå så jäääääääääv..... ont i halsen!!! hunde inte svälja, kunde inte hosta, ingenting!!! å så har jag gått idag, ont i halsen, frusen och allmänt hängig!!! Nu sitter jag under ett par filtar med full mundering, raggsockor, stickad tröja.. hhhm... jag kan inte bli sjuk nu!!!!!!!! det ärbara så, fick avstå från spelningen idag..... och det är inte bra.. behöver verkligen öva.. men vad gör man? kan ju inte åka och smitta ner resten av orkestern... inte kul om jag är den enda som är frisk när vi ska ha vår konsert på Metso....

Men nu är det som det är....

nu lite referat från helgen

I lördags var vi hem till mamma och pappa, vi fikade, högg lite julgranar, käkade lite mat och snackade lite.... så trevligt så:) sedan på kvällskvisten tittade jag och magnus på film och käkade lite tacos:)

i söndags pysslade vi en hel del här hemma, sen åkte vi till västerås och kikade på Bandy... det var kul, men går ju inte att jämföra med speedway!!! ojojoj vad jag saknar till speedwayen nu!!!

så det var min helg det:) en skön helg!!!!

jag ska lägga över bilder från alla upptåg jag varit på förra veckan och helgen:)

men nu ska jag krypa längre ner under filten, mysa med mirma och bara bli frisk!!!!!


hej hej hej masarna hej,
hej hej hej speedway!!!

Inga kommentarer: