lördag 30 januari 2010

Mer snö....

För att demonstrera snödjupet så bjuder jag lite på mig själv:)
Å hej.....
Så tar vi i....
jiiiiiiiiiiii..... haaaaaaaa...........
what goes up, must come down...
DOWN!

ja, och här ser vi snödjupet......
jag gick runt lite i trädgårn och på sina ställen var det 60-70 cm snö, men mest mätte jag
50-55 cm.... det är ju en del:)


Idag har jag, förutom mina vetenskapliga demonstrationer, bytt gardiner, dammat, målat i källaren och bara donat... är riktigt skönt att bara glida runt hemma och dona.. Vi hade en tanke på att åka till IKEA och köpa perisnner till fönstren i vardagsrummet.. men det är ingen panik, så vi valde att hålla oss borta från vägarna idag... men nu kanske vi ska ta en sväng in till Sala om vi ska hyra ngn film.. hm.. får se hur vi gör.. har ju lite på dvd hyllan hemma oxå:)

ha en trevlig lördagskväll!



Inga kommentarer: