söndag 3 januari 2010

Sista semester dagen!

Sista semesterdagen idag då.. eller.. sista SEMESTERDAGEN var ju i fredags, men idag är sista lediga innan det är dags att börja jobba igen! Men jag är ju ledig på onsdag så det är ju skönt med en mjukstart!
Det blir väl då jobb som vanligt imorrn, det är säkert ganska lugnt ännu för alla är inte tillbaka än, men det är nog mycket som ska göras, folk som ringt och vill prata med mig, strumpor som ska skickas ut från gåskolan, patienter som ska bokas, syncron som ska göras rent och byggs om... mm.mm
så ingen går sysslolös!
idag har jag hittils städat lite inne, gick ut en sväng och städade knuttes bur, var ute en sväng med honom och så skottade jag lite snö... och nu sitter jag i soffan och skriver på bloggen... det är så skönt när laptop´en är kopplad till tv´n då kan jag sitta med det trådlösa tangentbordet och skriva i soffan:)
imorrn är det ingen spelning och inte den 11.e heller.. så vi kör igång igen den 18.e, ska bli kul att spela vårlåtar igen!
nu ska jag gå in på ellos och kika på lite kläder och sen blir det jotex, ska köpa två fönsterlampor där....
ha det så bra!

Inga kommentarer: