onsdag 6 januari 2010

BURR!

Igår kväll när termometern började krypa ner mot -30 så var jag ut med en extra matta öven Knuttes bur.... "vägg mattorna" har vi haft där ett tag, men den över taket la jag dit nu...

Jag tog några bilder idag för att försöka få några bra på hur mycket snö det verkligen är, eftersom vi i sommar kommer ha glömt det!

men jag tror det syns att det är en del....

Och vårat lilla hus i vinterskrud:)

Idag är det en extra dag ledigt! skönt! jag har pysslat lite med bilder, ska fortsätta med det ett tag till, sen ska jag plocka lite med tvätten och dona lite här hemma... ska nog baka en rulltårta till eftermiddags fika!
det blir en lugn dag.... har inte mått så bra.. migrän och grejer igår em/kväll, så jag försöker hålla mig lite lugn idag...
men nu känns det bättre!
ha det så bra så länge:)



Inga kommentarer: