söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

vilket väder vi har haft idag!!
Jag, Mirma, Masen, Knutte ovh kameran var ute en sväng:)

väldigt mycket snö nu! men fortsätter det såhär så sjunker det ihop... Sedär! vad kikar fram under snötäcket? påskliljor och snödroppar på g:)

Mirma är lite svårflörtad när det gäller att vara ute på vintern..
men idag njöt hon faktiskt i solen en stund:)


Masen från sin allra finaste sida:)



och Knutte solar sig oxå:)

Förutom att varit ute i solen så har Magnus fixat med fixet (hihi) i tvättstugan, Jag har städat lite och städat/plockat ordning i klädkammarn... nu är det bara att bär ut trådbacken och börja gipsa/spackla/måla där så blir det oxå klart!

På em/kvällen har vi varit på innebandy mellan
Sala Silverstaden - IBF Borlänge det blev storseger!
10 - 3!
Snyggt Frida!!!!!!

Sen bar det av hemmåt för lite käk, sen bar det av bort igen, Magnus övningskörde till Sala för vi skulle handla lite, när vi kom hem var vi över till grannarna Frida och Tobbe och kikade på deras kök.. eller.... soon to be, deras kök:) det kommer bli så bra!

Nu ska jag duscha, för det är hög tid för såhär små flickor att sussa nu!! ;)

4 kommentarer:

Ida.E sa...

Kortet på Masen va ju guld =) Hahaha så kul =)

Vadå övningskör? Va inte han lastbilschaffis? eller kommer jag ihåg fel då?

KRAM på dig!

Linda sa...

Vilken härlig blogg du har:)

Elin sa...

tack ida! Kortet blev riktigt lyckat, han ser så rolig ut! Nej nej, han jobbar så abb, det var magnus från heby som körde lastbil, som jag var ihop med ett tag efter studenten.... Men nu har snart 'min' magnus sitt körkort:) kram LINDA: TACK! Kul med kommentarer från nya läsare:)

Ida.E sa...

Ahhaaaaa I see =)