fredag 26 februari 2010

kämpig vecka...





Denna vecka har jag verkligen inte hunnit blogga!
  • måndag: jobb+spelning+årsmöte, kom hem vid 21

  • tisdag: jobb+ isracing, kom hem vid 23.00

  • onsdag: jobb+ Magnus körlektion+ kolla på ny laptop kom hem ~20.00

  • torsdag: jobb+köpa ny laptop hemma vid ~18.30

  • fredag: jobb+ utbildning till 16 sen äntligen hem!
jo, det är ju självförvållat att vi kommit hem så sent, men det blir lite jobbigt ändå i slutänden att det känns som på fredagen att man inte varit hemma på en vecka.... och mitt i allt det här så har jag fått ont i halsen igen.. *suck*

MEN... nu menar jag inte att klaga på något vis, det har ju nästan bara varit roliga saker:)

Nu ska vi snart laga lite mat och pyssla lite, skönt med fredag!


imorgon blir det Sala marknad en liten sväng och sedan inget särskillt planerat.. men det är fortfarande målning att göra kvar i källaren så inte blir vi sysslolösa!

Imorgon i Sala ska jag köpa ramar till två kort på katterna som jag förstorat och ska sätta upp på väggen rakt nedanför källartrappan.. ååå det kommer bli så fint! bilder kommer!

NEj, lite pyssel var det, ska städa lite nu så är inte allt kvar tills imorrn, så på med the baseballs på spotify och köra gärnet!

Ha en underbar helg!

Inga kommentarer: