lördag 27 februari 2010

once again....

.... igen är jag helt dunderförkyld.... har haft ont i halsen och nu har snuvan kommit igen... *suck*
vad trött jag blir!

Men, idag har vi varit in på marknaden, köpte skinn-tumm-vantar och Magnus köpte en luvtröja och två t-shirts av AKAMA, de är så bra kvalité! och snygga!
Vi brukar bara hitta de på Power meet, men iår var första året vi hittade dem på Sala marknad, så Magnus fick lite nya kläder, jag hade oxå köpt om de hade tagit fram linnena, men de kommer först i mars så det får bli på power meet ist om vi inte träffar på AKAMA på något annat ställe innan dess:)

Sedan blev det två ramar till korten, och så köpte jag en "festklocka" och fejk-pälr smycken på
ur & penn, de hade rea:)

Jag har tagit lite bilder på mina inköp, men jag vet inte riktigt om nya datorn får spatt om jag kopplar in kameran, så jag väntar till min bättre hälft är hemma:)
Han är på pokerturnering med ett gäng från jobbet, och jag har inte hört något ännu så förmodligen har har rikgtigt roligt och/eller så sitter han fortfarande vid bordet.. bara att hoppas att han vinner!!!

nu ska jag kika lite mer på TV sen blir det sussa:)

Inga kommentarer: