torsdag 4 november 2010

Det rullar på.....

Jo, dagarna rullar på, jobbar och lagar matlåda och sover.. typ...
Alltså inte så himla mycket intressant att skriva... och det är ju så trist!
hm...
I måndags var det en patient som sa till mig
"Elin, jag måste säga en sak som jag tänkt på"
"Jasså? sa jag, visst...."
"jo, (klapp på axeln) du är en väldigt rar tjej"
"oj, tack:) allt blir mycket enklare då" svarade jag:)
Det var jättekul att få höra det!
Efter jobbet var vi ut till Hälla en liten sväng, Jag köpte nya inomhus (innebandy) skor och Magnus köpte nya addidasbyxor.
I tisdags var vi och handlade en sväng efeter jobbet, käkade när vi kom hem, sedan stod jag i köket och skalade och juicade apelsiner och äpplen i två timmar, skulle ha det till frukost med jobbet. Sedan var det bara att gå och lägga sig.
I onsdags for vi hem till Brorsan direkt efter jobbet, Vi hjälpte honom bära in all pellets i källaren, så 2,5 ton pellets bar vi in... så idag har jag ganska så träningsvärk-stel-ont i rygg och armar! Men den är skönt! en sorts träning det oxå:)
Sedan åkte vi hem till mamma och pappa en sväng, systerdöttrarna Ylva och Tyra var där så vi ritade och spelade lite dataspel sedan var det dags för flickorna att sova så vi pratade lite med Pappa och åkte sedan hemmåt, kikade på greys anatomy och sedan var det sussa:)
Idag har det då varit jobb nästan som vanligt, jag gick hem 14:30 för vi skulle med Masen på återbesök till Strömsholm, hans tass är bättre, men vi får fortsätta med antibiotika och smärtstillande en vecka till.
Så, nu blir det lite käk sen ska vi in till åkrahallen och handla lite mat inför helgen och så...
Imorgon är det fredag och jag har ännu inte bestämmt mig om jag ska träna på jobbet eller åka hem och städa... skulle behöva städa lite.
men men, det visar sig...
Inte jätteintressant läsning kanske, men just nu är jag inte mer intressant än såhär:)
SES!!!

1 kommentar:

Uttan sa...

Men inte behöver Du träna om Du ska städa då blir det ju både Och ;)

Lilla Trixie finns inte mer....

Kram!