söndag 21 november 2010

helg.. igen

Ja, helgen har rullat på, i lördags pysslade och donade vi här hemma, vi satte upp TV´n på väggen och pysslade iordning i tv rummet, städade, tvättade, ja... lite vanligt helg pyssel:)

Idag söndag har vi pysslat och donat, jag städa kaninbur, Masen och Mirma fångade möss (en mus) och Magnus har pysslat med tekniken i tv rummet, städat och slipat i klädkammaren.

på em har jag varit på jobbet faktiskt! Vi hade öppet hus idag så vi hade öppet
mellan 14 - 17 så vi jobbade mellan 13 - 17:30, det gick fint, mycket folk som kom och kikade.


Nu har jag kikat på Ensam mamma söker och nu pysslar jag med datorn och kikar på "vem kan slå filip och fredrik" Jag ska lägga över massa kort i datorn nu så kameran är tom och
redo inför lördag
För på lördag är det dags för GLOBEN HORSE SHOW:)
Jag, Syrran och Ylva ska på Matinén, nice nice!!!

Program hittar du HÄR
Det ska bli såååå kul!
Ser mest fram emot 4-spann, riddare och islandshästarna!

Nu ska jag fortsätta pyssla lite:)

Inga kommentarer: