tisdag 23 november 2010

Kändis...


eller nåt:) ser du mig på den lilla bilden? jorå:) jag är med och håller i bandet på invigningen, som jag skrev om tidigare.. så mamma som hade varit ut på ltv.se idag hade sett att jag var med på bild:)

Nu håller jag på och sätter upp lite fina advent gardiner och ställer upp lite ljusstakar, på lördag är jag ju på globen horse show och på söndag är det ju trevligt om ljusstakarna lyser:)
Jag kom på att jag kanske måste fixa en adventsgran oxå....
Jag har inte riktigt hängt med, tycker lixom semstern snart tog slut....

Men men, jag ska torka ett fönster till ikväll och sätta upp en till gardin, sen får det vara bra för idag!

har ju hela veckan på mig... eller iallafall hm... imorgon kväll... för på torsdag ska vi åka och kika på när Frida (grannen) spelar innebandy och på fredag är det egentligen glöggfest här i grannskapet, men Magnus ska på julbord med jobbet och jag ska ut till Färnbo så det blir nog ingen glöggfest för vår del...

Nu blir det lite mer pyssel innan sängdax!

ses!!!


Inga kommentarer: